#12






Assalamualaikum. Hai fellas. Can you see that picture, yeah i mean that boy. Today i wanna spent my time to story about him. Do you know him? Don't tell me that you're not. He is the one of famous boy. He is Azzam Ariff and know as Ajam Woohoo. Almost my whole entry is about him right? Nah who care. I don't even care. This entry is different. Because of what? Well you must read till the end lah. Hihi.

Firstly, sorry. I wanna change to bahasa. It's more feel i guess. Hee. Okay. Sekarang semuanya tinggal kenangan. Macam lagu Saleem tuh. Dia hanyalah kenangan yang susah saya lupakan. Macam mana kiteorang kenal? Secara tidak sengaja, kami berkenalan di twitter. Saya budak mengada ni ha yang follow dia dulu. Jumpa twitter dia pun sebab ada budak retweet dia punya tweet. Dan tak sangka dia follow kite balik. Saya juga yang tegur dia dulu. First interaction between me and him is ' night :)Then sejak tuh, kiteorang selalu tweet sama sama. Dia DM number dia. Kami whatsapp. Paling tak boleh lupa, first time whatsapp sampai subuh. Masetuh bulan puasa, terus sahur. 29th july 2012. Sejak tuh juga lah kiteorang makin rapat.

First time jumpa masa berbuka. Dia yang tegur dulu ' hai panda '. Haha okay masetuh saya shy shy cat je. Ala geli haha dahlah kena saiko je malamtuh. He damn cute with his dimple okay. I admit it. Lalala. Ehemm dia ni sweet sebenarnya. Dia panggil kite 'sayang'. Itu buat saya cair okay cair. Hahaha ok shasha rileks chill sabar *tarik nafas* setiap pagi, malam mesti dia wish kite dengan text dia yang sweet tuh. Seronoknya masetuh ya allah bahagia sangat sebab ada orang sayang kite. In the same time, Ajam ni juga sebenanrya...... gedik manja haa suka sangat nak suruh orang yang pujuk dia *jeling*

Masa call dengan dia tanya 'panda, bila you nak dating dengan i lagi?'. Know what? Esok juga kiteorang jumpa. Second meet lah ni. Berbual dengan dia macam macam. Dia suka melawan. Asyik nak menang je. Ish. Masetuh kan dia buat second twitter sebelah kite sebab twitter dia lagi satu lupa password. Dia cakap twitter tuh untuk dia dengan saya je. Sweet kan sweet kan dia? Hihi. Kami ada ambil gambar sama sama. Hee. Masa nak balik tuh hm sedih je. Eceh. Sejak tuh berapa kali kiteorang keluar. Serius happy jumpa dia. Kalau boleh nak spent masa je dengan dia lama lama. Ingat lagi masa balik daripada celebrate birthday kawan, dalam kereta. Sambil pandang muka dia.

Me: Do you really love me?
Him: Yes, I'm abviously love you sayang. How bout you?
Me: Yeah, me too.
Awak jugak pernah tanya saya satu benda ni.

Him: Kalau I curang macam mana?
Me: Pergi mati

Haha ingat lagi tak? Saya pun tak percaya saya boleh cakap macamtuh dekat awak. Awak ketawa. Jangan jealous okay dengan kiteorang. Lalala. Dia yang suruh kite tanya dia depan depan. Gentleman katanya. Haha. Gembira tak terkata. Masetuh rasa malu pun ada. Hee. Dah blushing dah pun. Everyday he blow me with his cute text and i feel like a princess. Masa skype, dia nakal sangat gedik semua lah. Haha kite tunjuk penumbuk, dia pulak lebih siap nak tendang kite ambil hanger semua. Haha taulah taekwando. Memang tak boleh lupa. Walaupun kekadang dia ni emo tak tentu pasal, tapi dia jugaklah yang buat saya senyum. Sebabtuh saya sayang dia. Thank you awak cause everyday you made my day. Awak ingat tak masa kite berdua nak beli tepung untuk kawan kite tuh, awak letak tangan awak dekat bahu saya. Awak ingat tak? Berapa kali awak buat macamtuh dekat saya kan. Masa last kite jumpa, awak belanja saya tengok wayang, saya teman awak makan. Lepastuh saya check phone awak. Awak cakap saya lain masetuh. Awak pujuk saya. Awak ajak saya pergi rooftop masetuh. Kite berbual macam macam.Masetuh saya asyik cakap pasal PLKN je. Saya takut awak cari orang lain. Sebenarnya saya nak menangis, tapi saya tahan. Takkan saya nak menangis depan awak kan. Malu lah saya. Hihi. Awak cakap something dekat saya.

        Sayang, saya sayang awak tau. Awak jangan curang dengan saya tau. Awak jaga saya baik baik tau. Jangan sampai ada orang ambil saya. Semenjak saya dengan awak, ramai orang kacau saya. Awak jaga saya baik baik tau sayang. Nanti saya takda 3 bulan awak jangan curang. Saya tak tau apa awak buat nanti. Saya tak boleh stalk awak. Saya takut awak bosan. Saya sayang awak sangat sangat tau sayang.

Awak ingat lagi tak apa yang awak cakapkan dekat saya ni. Benda ni lah awak selalu ingatkan dekat saya. Awak tunjuk saya dekat mana awak main futsal, awak nak sambung belajar dekat mana, ambil kos apa. Dan kite pernah cakap nak mohon satu tempat yang sama kan kalau tak dapat. Dekat puncak alam. Awak, saya ingat semua tuh. Saya tak pernah lupa. Dan saya susah nak lupa. Awak dah buat saya tersenyum, gembira, menangis. Macam macam lah. Hihi.




i miss the old us

Masa last jumpa lah macam macam benda sweet jadi. Sweet moment okay. Hari yang paling manja awak dengan saya. Ish si gedik ni. Macam mana lah saya tak sayang dekat awak sebab awak ni romantik sangat. Saya rasa macam nak putar balik je masatuh. Awak sanggup tengok cerita hantu sebab saya cakap saya suka tengok cerita seram. Patutnya kite nak tengok cerita lain kan. Awak nak tengok cerita romantik dengan saya. Hehe awak jaga hati saya. Saya rasa sangat beruntung sebab saya dapat awak. Awak cakap awak tak pernah macamni sebelum ni. Awhhh. The moment bila kite viber. Argh lagilah. Berjam jam berbual. Macam tak ingat dunia, masa, pukul berapa semua kan. Ahaa. Macam macam kite buat. Banyak lagi benda kalau nak di listkan, diingatkan hmmmmmm :')

SEKARANG

Hmm itu dulu. Tapi sekarang dah lain. Semua dah berubah tinggal kenangan je. Kite dah tak serapat macam dulu. Awak dah lain. Awak tinggalkan saya macamtuh je. Tanpa kata kata terakhir kenapa awak tinggalkan, lepaskan saya. Sedangkan dulu awak cakap 'that's not easy to let you go' . Hmmm awak cakap saya tipu awak. Bila saya tanya saya tipu apa, awak suruh saya fikir sendiri. Kalau saya tahu, saya takkan tanya awak. Sampai sekarang saya tak boleh lupa pasal awak. Kalau saya ingat mesti air mata saya jatuh. Saya mengharap lagi dekat awak.

SEKARANG

Masih ada lagi orang tanya saya, dah break dengan Ajam? Kenapa break? Dah takda orang sweet sweet dekat timeline. Kalau tak dulu penuh jeh. Hmmmm see. Saya tak cerita dekat orang pun. Orang lain tahu sendiri tau. Ada yang tak percaya kite dah break. Kiteorang dah tak ada pape hubungan lagi ...................................... :')

Hmmm saya tengok awak pun dah ada orang lain. Bahagia jeh kan. Saya tahu awak akan dapat lebih baik dari saya. Sebabtuh awak sanggup lepaskan saya. Awak, saya tak kuat nak macamni. Saya sakit. Tiap tiap hari saya mengharap whatsapp, text, call dari awak walaupun saya tahu semua itu mustahil. Ramai suruh saya move on, lupakan awak, cari orang lain. Honestly, saya tak boleh. Sebab? Saya betul betul sayang awak. Walaupun awak dah kasar dengan saya, macam macam sampai saya rasa awak macam tak pernah kenal saya. Awak dah betul betul benci saya kan? Saya menangis ke apa bukan awak kisah lagi. Hee tapi kan saya rindu mula mula kite kenal dulu. Awak panggil saya panda, then ramai orang ikut panggil saya macamtuh. Sampai sekarang.  Saya rindu awak yang dulu. Sweet, gedik, manja, nakal, keras kepala haha kan. Awak suka panggil saya gedik kan. Saya rindu semua tentang awak, tentang kite. Takpelah kalau awak  dah delete semua gambar kite, gambar saya, text. Tapi saya simpan. Ramai orang jealous tau tak kite sweet sweet dulu............... hmmmmm :')




Nahhhhhhhhhh! See my wallpaper. Hmm saya tak tukar tukar lagi tau. Memang susahlah saya nak lupa awak. Gambar tuh masa awak vaining tapi saya pandang tempat lain. Haha. Okay enough shasha enough hmmm. Kami tak semesra dulu. Bertegur pun tidak. Saya cuba friendly dengan orang lain sebab nak ubat hati saya sendiri. Saya cuba sebab sampai bila saya nak macamni. Sayang, mengharap dekat orang yang dah taknak dekat saya. Tapi perasaan saya tetap tak akan berubah. Maaf saya tak boleh lupakan awak. Saya sayang awak Ajam. Awak pun tahu kan saya macam mana. Saya tak pernah mengharap dekat orang macam ni. Saya harap awak bahagia, saya doakan kebahagiaan untuk awak. Walaupun semua ini susah, berat buat saya. Tapi, saya kena belajar untuk move on. Azzam Ariff .......................... hmmmmm I still love you. Bye :')